De reis is begonnen

7 juni 2022 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgenvroeg half 5 zijn we op Schiphol afgezet bij vertrekhal 2,door onze schoonzoon. (Vertrek vliegtuig KLM 8.00 uur)We moesten naar Gate D 6. In de hal aangekomen lopen we , als blinde vinken, zo achter de meute aan , naar vertrekhal 3. Behoorlijk lange rij, tig keer ons afgevraagd of we goed stonden. 3 kwartier later , toch maar de rij uitgestapt. Bleek dat we zo de balie van KLM voorbij gelopen waren, en in de rij naar Canarische Eilanden stonden. Pff,gelukkig was het in de nieuwe rij veel minder druk en ging het toch nog voorspoedig.  We werden met de bus naar het vliegtuig gebracht en konden via de trap naar binnen. Toch leuk zo.Na een rustige vlucht( zelfs ik met mijn vliegangst zeg dat haha) aangekomen in Edinburgch.

Snel onze spullen gedropt in ons Guesthouse en op pad gegaan.

Wat een geweldig mooie stad, veel kathedralen, rijke historie aan oorlogs verleden. Erg indrukkend. Terwijl de zon smiddags doorbrak,natuurlijk een Schotsbiertje gedronken.

Nu de beentjes omhoog.

1. Laura Schram:
    7 juni 2022
    Het was nog vroeg. Jullie hadden de slaap nog in de ogen 🤭
    Gelukkig op tijd wakker geworden.
    Voor nu weltrusten en op naar een nieuwe dag en nieuwe avonturen 😘
  2. Jan en Marja R:
    7 juni 2022
    Geweldig Trees en Tieds, wat een mooie stad he!! Zoveel mooie dingen!!!
  3. Hans Telgen:
    7 juni 2022
    Die Guinness is eigenlijk een Iers biertje... Maar de schotten komen ook oorspronkelijk uit Ierland, heb ik ergens gelezen. Dus reken ik het voor nu goed. ;-)
  4. Joke:
    8 juni 2022
    Hey, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Nu heerlijk samen genieten. 😃
  5. Ria Buiting:
    8 juni 2022
    Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, wel met wat obstakels, maar gelukkig toch nog op tijd vertrokken..pfffjuu.
    Jullie vakantie is begonnen…en hoe. Gelijk al mooie dingen gezien..en genieten van een heerlijk biertje. Cheers! Jullie vakantie is begonnen! Yes!
  6. Wies:
    8 juni 2022
    Dankbaar te horen dat julie veilig zijn aangekomen en dat de vlucht rustig was. Nu genieten!!! Love & Hugs vanuit Canada.
  7. Marijke Bömer:
    8 juni 2022
    Heerlijk dat Schotse sfeertje !!
  8. Betsie:
    8 juni 2022
    Oh, echt iets voor jullie om zo te starten in de verkeerde rij op Schiphol. Gelukkig verder geen problemen en veilig aangekomen op jullie eerste plek! Proost op jullie reis😘
  9. Frans en Janny:
    Heel veel plezier toegewenst in Schotland groetjes van Janny en Frans