Afsluiten..

21 juni 2022 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

We sluiten onze mooie reis af. Schotland, een prachtig mooi land,ook om doorheen te touren. Ondanks zijn vele regen,wind, en muggen🙂,dat is ook Schotland. De Highland games, taptoe met doedelzakken, is in juli/aug. Die hebben we gemist.  Maar daarvoor in de plaats de straatmuziekanten. Alleen een doedelzak(zie video)ben ik al snel klaar mee 🤭,maar met een banjo erbij swingt het de pan uit.🙂🙃 Land van de vele schapen, los lopend over de binnen wegen. Op onze veluwe  zie je meer Schotsehooglanders dan hier😉

Blij met onze geweldige chauffeur Ties, die ons veilig 1400 km met de camper ,links , heeft gereden.

De camper is ingeleverd. Dus nog ff relaxen in Edinburgh. (Bus systeem is hier trouwens geweldig,24 uur 7 dg in de week.)

Ties checkt nog ff zijn mail. Oeps..vlucht geannuleerd.

Gelukkig vliegen we nog wel vandaag ,maar dan 5 uur later, weer naar huis. 😊

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma Vels-Mann:
    21 juni 2022
    Wat een geweldige reis, mooie nog ongerepte natuur. Jullie hebben veel gezien. Leuk om het via zo’n blog met ons te delen. Zo krijg ik ook een mooie indruk van Schotland, dat ook op mijn lijstje staat. Deze ervaring pakken ze jullie niet meer af. Nu nagenieten van de mooie foto’s en video’s. Ben benieuwd naar jullie volgende reis. Groetjes Wilma
  2. Jan en Marja R:
    21 juni 2022
    Mooie foto's, leuke verhalen, prachtig land. Fijn dat jullie genoten hebben, ondanks de regen. We horen de rest nog g wel een keer! Fijne terugreis.
    Groetjes Jan en Marja R
  3. Laura Schram:
    21 juni 2022
    Het was voor mij al een feestje om t via de reisblog mee te maken . Om het dan 'live" zoals jullie mee te mogen maken zal een onvergetelijke indruk hebben achtergelaten.
    Vlucht geannuleerd maar daardoor nog 5 uurtjes langer genieten in Edinburgh.
    Bedankt voor de mooie foto's en reisverslagen , goede en veilige reis naar huis
  4. Betsie:
    21 juni 2022
    Zo mooi dat jullie ons hebben laten mee genieten van jullie prachtige reis! Veel mooie herinneringen gemaakt. En geweldige foto’s. Een goede terugreis en tot gauw😘
  5. Frans en Janny:
    TIES EN TREES EEN GOEDE TERUGREIS TOEGEWENST GROETJES VAN JANNY EN FRANS
  6. Marijke Bömer:
    22 juni 2022
    Wat was het heerlijk om met jullie mee te mogen reizen!
    Bedankt voor dit zó leuk opgeschreven verslag….
    We hebben ervan genoten. Hele goeie terug reis en tot op de app😘😘
  7. Gerard en Ineke Yntema:
    22 juni 2022
    Inmiddels geland en mogelijk ook mogelijk al weer geacclimatiseerd ( al hoewel, na zo'n prachtige reis heb je wel een paar dagen 'bijkomen' nodig! ). Fijn dat jullie ons meegenomen hebben te genieten van het mooie Schotland en ach, de zon schijnt hier volop, dan vergeet je al snel de vele regen..!! Groetjes van ons en tot snel.
  8. Ineke:
    22 juni 2022
    Wat is Schotland mooi hè!! Goeie reis terug en zien elkaar gauw na onze vakanties!!