Westkust en op weg naar eiland Isle of Skye

15 juni 2022 - Portree, Verenigd Koninkrijk

De westkust aan de Atlantische oceaan.

Langs de mooie westkust rijdend, zijn we bij een mooie camping aan het water aangekomen. Als we daar heerlijk wandelen zien we zelfs zeehonden. Zo gaaf. Zelfs vanuit de camper. Echt genieten.

De volgende dag op pad naar eiland Isle of Skye. Mooi zo langs de kust. Maar het weer is erg slecht helaas.  Veel regen en wind. En echt wandelen is niet zo leuk nu. Toch genieten we erg.

Savond gaan we lekker uit eten, het is Ties zijn verjaardag🥳

De volgende dag gaan we vroeg op pad. Het regent weer mega. Toch maar naar de vuurtoren, Neist point light. Een echte uitdaging voor Ties om heen te rijden, een smalle 1 baans weg. Er zijn kleine inhammen om ff te wachten tot de tegenligger voorbij is. Best spannend, zeker als we hogerop gaan. Maar Ties doet het echt goed, ondanks dat het hem best energie kost met dat linkrijden,vooral het concentreren. Bovenaan aangekomen zien we geen vuurtoren. Daar moet je toch  wat voor doen. Ff een klif beklimmen. Nou ,met mijn hoogtevrees een uitdaging. Als we uitstappen waaien we bijna uit onze schoenen.  Toch gaan we zo'n berg trapje af naar de klif. Maar halve wege haak ik af. Ties vind dit gaaf ,en gaat verder. Zo jammer de regen en wind, ik vind het machtig mooi maar ook zo eng.

Daarna op pad naar een Castl. Zo leuk dat overal alle 60 jarigen in Schotland korting krijgen😊 Het kasteel valt aan de buitenkant tegen, maar vanbinnen is het mooi , en vooral de tuinen zijn heel mooi.

Daarna door naar hoofdstad van het eiland Portree,met zijn gekleurde winkeltjes aan de haven. Leuk plaatsje. Als we daarna een camping zoeken, blijkt alles vol. Oeps. Dan toch maar weer wild kamperen. Nu een niet zo afgelegen plek als vorige keer.

We zien nog een mooie regenboog. Zal dat eindelijk mooi weer beteken?

Ties zegt al.."weet je wat de Schotten het meest gebruiken..de ruitenwissers🤣

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Laura Schram:
    15 juni 2022
    Wat een geweldige natuur,prachtig! Ik geniet met jullie mee . Bedankt voor de mooie reisverslagen en foto's
  2. Harry en Joke:
    15 juni 2022
    Zò jammer van het weer. Extra lastig rijden.
    Jullie hebben weer heel wat moois gezien!
    Hopelijk knapt het weer op. We duimen.
  3. Jan en Marja R:
    15 juni 2022
    Wat mooi daar, jammer dat het zo vaak regent😜. Knap hoor dat links rijden met zo n camper👍👍
  4. Marijke Bömer:
    Ties, Gefeliciteerd met je verjaardag🍻🥳
    We duimen voor beter weer🍀Zo jammer…..
    Maar fijn dat jullie zo genieten!!
    Groetjes, Marijke